tirsdag den 10. februar 2015

Until next time, Vegas.

Weekenden har taget sin ende, og jeg er hjemvendt fra Las Vegas.
Det var en rigtig god tur, og jeg glæder mig til at skulle til Vegas igen.

Vi ankom fredag omkring kl 16.00 til Las Vegas efter 6-7 timers kørsel i bus. Her tjekkede vi ind på Trump Hotel. Jeg delte værelse med Marta, min Italienske veninde, samt to piger hjemmefra, Carina og Nikita. Vi fik et vildt lækkert værelse med udsigt til The Strip. Vi boede på 41. etage, så I kan tro udsigten var fjong.
Da vi havde fået pakket ud skyndte vi os at gøre os klar til aftenens strabadser. Vi tog sammen med 10 andre ud for at spise på en Italiensk restaurant inde i the Venetian. Det var super lækker mad, og inde i the Venetian var der helt fantastisk med gondoler i kanalen og et loft malet som blå himmel.
Tilbage på hotellet var der pre-party i penthouse værelset, og her var der sørget for sprut til os alle. Desuden fik vi besøg af "Mike Tyson" og "Zach Galifianakis" fra The Hangover; dog var det bare de falske, dvs. nogle af de mange efterlignere, som står på gaden i Vegas og er klædt ud som diverse figurer og skuespillere.
Omkring kl 22 tog vi ind til en natklub der hedder TAO. Nikita, Marta og jeg fik et par drinks og var derinde i halvanden times tid eller noget, og så besluttede vi os for at gå ned for at gamble. Da jeg havde tabt mine $25 på rouletten valgte jeg dog at stoppe mens legen var god... Efter nederlaget tog vi ud i byen og slentrede rundt for at se os omkring. Der var så flot med alle lysene osv.!

Lørdag var vækkeuret sat, så vi kunne få noget ud af dagen. Vi spiste morgenmad i hotellets restaurant, og jeg fik den bedste omelet til dags dato. Nøj, den var lækker. Måske derfor jeg spiste en mere søndag morgen. Efter morgenmaden skulle vi lige op på værelset, men dette gik ikke helt som forventet. Da vi kommer ud af elevatoren går vi og snakker, og kommer derfor til at dreje forkert. Vi går ned og låser os ind i lejligheden, og undre os over, hvorfor rengøringen har ryddet vores ring væk. Inde i soveværelset ser vi, at kufferterne også er flyttet væk, og vi bliver mere forvirrede.. Jeg åbner skabet og ser til stor forundring, at der hænger mandeskjorter i skabet. Her går det op for os, at DET IKKE ER VORES VÆRELSE! På en eller anden mærkelig måde er det lykkes at låse os ind intet andet værelse. Vi flækker af grin og løber ud, og skynder os væk. Tænk hvis nogen var kommet ind! Hahaha. Men et skovt minde, det er det!
Lørdagen tilbragte jeg sammen med Nikita og Marta, og efter morgenmaden tog vi afsted på sightseeing og shopping, og var først hjemme til aften. Vi fik kigget butikker, shoppet en smule og set en hel masse af Vegas - og vi tog også til New York og Paris på selv samme dag, haha.

Da vi kom hjem slappede vi kort af inden vi begyndte at gøre os klar. Vi tre tøser tog ned i hotellets restaurant for at spise aftensmad og drikke et glas vin. Vi droppede pre-partyet og hyggede os i stedet med maden i restauranten, og tog så med de andre i byen senere. Vi tog på noget en natklub som hedder Marquee, og den var vildt fed. De havde udover dansegulv og barer både pool og jacuzzis, og der var rigtig fedt. Da klokken var omkring 1 gik vi ned for at købe vin og chips, hvorefter vi tog en taxa hjem til hotellet, hvor vi benyttede vores spabad. Det var så hyggeligt bare at slappe af og snakke i spabad med vin og lækkerier i så dejligt et selskab. Efter en halvtimes tid var vi blevet godt rynkede, og besluttede os for at gå op og i seng inden vi blev til rosiner og faldt i søvn.
Søndag skulle kursen sættes til San Diego igen. Men først stod den på tanning ved poolen. Hotellet havde et skønt poolområde.

Det var en super lækker tur, og hotellet var spot on - intet at klage over her! Foran os ventede en laaang bustur, men heldigvis hentede Alyssa, min roomie, os ved bussen i San Diego.


































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar