torsdag den 5. februar 2015

Happy!

Jeg er så glad for at være herovre nu. Kan slet ikke forstå, at jeg allerede har været her en måned. Tiden kommer til at gå så hurtigt, og jeg kan huske det fra sidst jeg var ude at rejse. Jeg prøver at nyde det hele i fulde drag, men man vil altid ønske man havde nydt det endnu mere når det er slut.
I mandags havde jeg en super dejlig dag hjemme i lejligheden. Det er begyndt at gå rigtig godt sammen med tøserne, og det er bare så lettende. I mandags havde jeg blandt andet en times tid alene med Danielle, hvilket jeg ikke har haft før. Det gav os chancen for at snakke lidt sammen alene, og det var super hyggeligt. Vi kom til at snakke om deres tidligere roomie, som jeg overtog værelset fra. Det vidste sig åbentbart, at Alyssa og hende ikke kunne så godt sammen, og Danielle fortalte, at de ikke så hende særlig meget, da hun stort set altid var væk. Jeg sagde til hende, at jeg håbede de kunne lide mig. Og da hun til det svarede, at de rigtig godt kan lide mig, og at Alyssa synes jeg var virkelig nice, og ofte sagde "Så sagde Mia sådan og sådan, og det var vildt sjovt" varmede mit hjerte. Især da jeg i starten af mit ophold her lidt følte, at jeg bare var luft i lejligheden.
Alyssa og jeg var også nede at træne forleden, og vi vil til at være træningsmakkere.

Vi får en ny roomie, som skal bo inde hos Danielle. Hun hedder Allison, og vi mødte hende første gang i mandags. Hun virker rigtig sød. Det bliver mærkeligt at blive fire, nu hvor vi er vant til kun at være tre. Men det bliver spændende på samme tid.

Onsdag havde jeg min anden surfing class, og vi var ude i vandet for første gang. Vi har dog kun inde i "havnen", men det var fint, og vi øvede nogle forskellige øvelser. Det er ligeså svært som jeg husker det, hahaha. Men forhåbentlig bliver det lettere med tiden.

I går aftes, da jeg kom hjem sad jeg og snakkede med Alyssa, Danielle og nogle af deres veninder. Det endte med, at jeg tog med Danielle og to af Danielles veninder til PB for at få is hos Baked Bear. Det var rigtig lækkert.

Ellers er denne uge gået med skole, lidt tanning ved poolen samt snakket med pigerne.
I morgen fredag går turen til VEGAS!

Men endnu en uge er snart gået og det er vildt, at tiden går så stærkt!

So long, folks! Næste gang I læser, så skal I høre om Las Vegas, baby!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar