mandag den 26. januar 2015

Siden sidst

Hvad er der sket siden sidst? Weekenden blev brugt på forskellige ting. Fredag aften afholdte Aztec Student Union et arrangement på skolen kaldet Winter Wonderland. Dette blev afholdt udendørs, og der var s'mores og varm kakao, et spot med sne (is), hvor man kunne kaste snebolde eller lave snemænd, en DJ der spillede musik og en skøjtebane, selvom den var virkelig dårlig, og jeg tror egentlig bare den bestod af nogle plader. Det sjoveste var deres photo booth, hvor man kunne iklæde sig nogle rekvisitter og få taget nogle billeder. Dette havde Marta og jeg meget sjov med. Arrangementet var hyggeligt, men da man havde gået en runde og set diverse ting, havde man ligesom set det, og vi smuttede hjem.

Lørdag blev tilbragt i San Diego Zoo. Skolen havde lavet en tur til ALI students (som vi er), hvor vi kunne tilmelde os for $20. Zoo'en er kæmpe, men rigtig hyggeligt. De har mange forskellige dyr og planter. Vi så en Panda!! So freaking cute. Der var til gengæld også kø for at se Pandaerne..
Godt trætte efter en lang dag i Zoo med fantastisk vejr satte vi kursen hjemad.

Om aften blev der igen afholdt et arrangement på skolen arrangeret af Aztec Student Union.
Denne aften var det "Barn Yard Bash", hvilket var super hyggeligt. Meget bedre end gårsdagens arrangement. Der blev spillet country musik og danset line dance, der var forskellige "carnival games" såsom en mekanisk tyr, hesteskoskastning, "slå-med-hammeren-og-ram-klokken" (kan ikke huske hvad den hedder), og alt muligt andet. Der blev serveret "fair food" i form af kringler, peanuts (dem med skal!! Kan I fornemme min begejstring?) og hot wings. Der var et par konkurrencer man kunne deltage i, og en photo booth, som denne aften bestod af en lille 6 sekunders billed film. Vi fik lavet 3... Man kan måske begynde at fornemme et mønster mellem os og photo boothing.
Det var en vildt hyggeligt aften, og da vi kom fik vi alle uddelt cowboy hatte. Det var som at være til en rigtig country fest, og jeg elskede det.

Søndag havde Camilla fra mit studie hjemme i DK fødselsdag. Vi var derfor fire hjemmefra som tog på bådtur. Den varede et par timer, og vi sejlede ud på vandet, så vi kunne se San Diego fra et andet perspektiv. Det var vildt flot, og i fik taget en masse gode billeder. Bagefter tog vi på The Cheesecake Factory, hvor vi spiste frokost og fik den obligatoriske cheesecake. Frokosten var stor, så vi fik leftovers med hjem, hvilket er meget normalt herovre. Jeg fik en Oreo Cheesecake, men selvom stykket ikke så ud som om, at det ville blive en kamp, så endte jeg alligvel med også at få halvdelen af denne med hjem. Jeg klager dog ikke, aftensmad og dessert til dagen efter er ikke for sjov!

Jeg har det godt, og skolen er i gang. Back to reading.... Er sikker på, at tiden de næste måneder kommer til at gå stærkt, og jeg er sikker på, at jeg vil synes de kommer til at gå for stærkt, selvom jeg glæder mig til dansk mad og Capper.

So long, folks!

xx Mia.



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar